Saturday, May 21, 2011

Sayangku lah :p

weh, cerita apa jee yang aku nak kongsi? haa, cerita pasal JANJI lah :)

MEMPERSEMBAHKAN JANJI <3

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu,

kau tak pernah tau yang aku cinta sangat. sayang sangat kat kau.
kau cume ingat aku game kau?! tapi, aku tak prnah nak sakiti kau even once :(

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

aku tau aku selalu buat silap dengan kau.
asyik kau ajeeeeeee yang mengalah . aku? dengan ego aku yang bodoh tuu.
sorry sayang, aku tak defend relationship kite. sorry for thatt.
aku tau kau dah penat . asyk defend relationship kite.
aku asyik hancurkannyeeee :(

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Sayang, kalau kau bagi aku lagi satu peluang. sumpah ! aku akan jaga kau elok- elok laa.
aku takkan sakitkan hati kau lagi. aku janji. please. pegang lahh janji aku ni ? !


Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Takkan menduakanmu
hahaha. kau nak tau tak? aku memang terlalu terlalu terlalu dan terlalu menyayangi kau.
even kau dah ada gf. peduli apa aku?
aku akan tetap menyayangi kau.
aku tak boleh bukak hati aku for mana-2 boy doe.


aaarghhhhhhh! terlalu banyak untuk aku luahkan. tapi. stop Echa :(

No comments:

Post a Comment